Τα Τηλεφωνικά Κέντρα τοποθετούνται σε εμπορικά καταστήματα, βιοτεχνίες, εστιατόρια, υποκαταστήματα εταιρειών, γραφεία και σπίτια καθώς κάθε επιχείρηση θέλει να έχει στην διάθεσή της ένα αξιόπιστο και εύχρηστο δίκτυο με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος με στόχο να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητα της.
Έχοντας στη διάθεσή μας ένα τηλεφωνικό κέντρο μπορούμε με ένα τηλεφωνικό αριθμό να έχουμε περισσότερες γραμμές ή ακόμη σε μία τηλεφωνική συσκευή να έχουμε 2 ή 3 νούμερα. Επίσης έχουμε την δυνατότητα ενδοεπικοινωνίας μέσα από τα εσωτερικά τηλέφωνα και μεταφοράς κλήσεων από την μία συσκευή στην άλλη.
Μία ακόμη δυνατότητα που παρέχουν τα τηλεφωνικά κέντρα είναι η κάρτα προαπάντησης, το μήνυμα δηλαδή που ακούει αυτός που μας τηλεφωνεί μόλις χτυπήσει το τηλέφωνο, το οποίο τον καλωσορίζει και για καλύτερη εξυπηρέτησή του, του ανακοινώνει τα εσωτερικά για απ΄ ευθείας σύνδεση στο τμήμα που επιθυμεί.
Η εταιρεία ΕΞΥΠΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Ε.Ε. στον τομέα που αφορά τα Τηλεφωνικά Κέντρα συνεργάζεται με την PANASONIC και χρησιμοποιεί τα ψηφιακά της τηλεφωνικά κέντρα και την 20ετή εμπειρία της στον τομέα των επικοινωνιών.